שירותינו מתאימים ומותאמים עבור נכסים פרטיים ונכסים מסחריים.
אם ברשותך נכסים פרטיים או מסחריים, שירות החברה הינו הצעד החשוב ביותר שתבחר לנכסייך.
בתוך כך שירותינו מתאימים ומותאמים במחלקות החברה עבור נכסים פרטיים ו/או מסחריים בין אם לחברות גדולות או קטנות.
לנו פתרונות מתקדמים בניהול נכסים פרטים ו/או מסחריים בכל ענף וההתאמות אליו.
ניהול נכסים מתקדמים כולל את כל השירותים המיועדים והדרושים לצורך ניהול נכסים מרובים או נכס בודד בלבד.
הכנה של הנכס לפני כניסת הדייר, סידור נראות הנכס, ניקיון וכן תיקונים קלים בהתאם לצורך.
צילום ופרסום הנכס בכל רשתות המדיה וביצוע שיתופי פעולה בין המתווכים שלנו .
הצגת הדירה בפני מספר רב של דיירים שונים וסינון קפדני עד למציאת הדייר הנכון וניסיון למקסם את שכר הדירה שלכם.
בחינת יכולת כלכלית מקיפה של הדייר והערבים, בתובנות שונות כגון: בנק ישראל, רשות אכיפה והגבייה,
רשתות חברתיות, ועוד…
עריכת הסכם שכירות והחתמת השוכרים בפיקוח עו"ד שלנו. [בתוספת תשלום מוזל]
בעלי נכס שירצו להיפגש במשרדנו עם השוכר ולחתום בעצמם על ההסכם יוכלו תמיד לעשות זאת.
גביית בטחונות מתאימים לשווי הנכס וע"פ דרישות בעליו. [ערבויות בנקאיות, שטר חוב, פיקדונות]
גביית צ'קים מהשוכר אך ורק לפקודת בעל הנכס. [למוטב בלבד]
העברת כל המסמכים המקוריים לאחר החתימה לבעל הנכס .
עריכת ביטוח נכון לנכס הכולל כל הכיסויים לביטוח הנכס ולצד ג'.
טופס הכנסת דייר חדש, העברת חשבונות הדירה על שם השוכר בנכס,
בדיקת התשלומים והחשבונות של הנכס על ידי השוכר מול הרשויות המקומיות כגון:, חשמל ,מים, ארנונה, גז, ועד הבית, ועוד..
הקפדה על ביצוע אחזקה מונעת אחת לחצי שנה לנכס [ללא עלות] ניקיון פילטרים למזגנים ,פתיחת סתימות,
שימון צירי דלתות ומנעולים, חיזוק דלתות וארונות, בדיקה ללוח לכל מערכת החשמל [על ידי חשמלי מוסמך],
וכן בדיקה של מערכות המים.
מענה אנושי וזמין 24/7 לכל שאלה או תקלה בנכס.
תיקון תקלות בנכס על ידי בעלי המקצוע במחירים מוזלים ממחירי השוק, טרם התיקון תשלח הצעת מחיר לאישורו של בעל הנכס .
אחריות ומעקב אחר כל תקלה שנעשתה על ידי בעלי המקצוע.
אחת לחצי שנה אנחנו עושים ביקור בדירה לבדוק שהכול תקין ולא נעשה בדירה שימוש חורג לפי ההסכם.
הצגת דוחות לפי הדרישות של בעל הנכס.
ייצוג בעל הנכס בישיבות שנתיות של ציבור הדיירים בבניין [כל מידע מועבר לבעל הנכס מיד].
ייצוג בעל הנכס מול הגופים הנדרשים כגון: – חברת חשמל, מי אביבים, עייריה, חברת הגז, וכד' [כל מידע מועבר לבעל הנכס]
במידה ומדובר בנכס חדש אשר התקבל מקבלן, אנו ניתן מענה אל מול הקבלן בכל ליקוי ו/או אי התאמה שיתגלו בנכס תוך עדכון הלקוח.
כל הזכויות שמורות לפרופרטי 365
האתר נבנה ע"י wayway